Good Girl Velvet Fatale – ново колекционерско издание в червено кадифе

Carolina Herrera лансира Good Girl Collector Edition Velvet Fatale, ново колекционерско издание на успешния парфюм Good Girl Eau de Parfum, един от най-продаваните аромати в последните години по света. Иконичната обувка, доказано  глобален хит, е обвита в червено кадифе, дизайн, който акцентира върху чувствеността на аромата. Този нов флакон придава нова величина на Ориенталския-Цветен аромат, базиращ се на блясъка на Жасмина и топлината на зърната от Тонка.

„Ароматите разказват истории. Good Girl ни разказва за двойнствената страна на жената и силата й, скрита в женствеността. Този аромат е за дързостта, да живеем с мечтите си и да приемем  всички роли, които желаем в живота си.“ Velvet Fatale ознаменува силата на  съблазняването и нашата завладяваща игрива чувственост „, обяснява Каролина Херера Де Баез, творческа директор на Carolina Herrera Fragrances от 1997 г. насам.

Посланието на Velvet Fatale е завладяващо и силно символично: „Червеното е един от любимите ми цветове: забавен, интензивен и загадъчен … Той отразява страст, любов и alegría deivivir – радостта от живота. Освен това, това е един от класическите цветове на марката, който е символ на нашите ценности „, добавя Де Баез.

Спиращ дъха клип е създаден специално за това лансиране на ексклузивното колекционерско издание, пресъздава мотото на Good Girl – Хубаво е да си лош. Твърдението се предава чрез всички негови усещания в новия късометражен филм. Супермоделът, импресариото и социалният активист Карли Клос, която е образ на „Доброто момиче“ от стартирането на аромата през 2016, е основният герой на кампания, в която се преплитат реалността и анимацията. Клос влиза в сценария, където всичко – столове, маси, герои – са рисувани по начин, който напомня на сладострастната Джесика от филма „Кой натопи Заека Роджър?“. Аудиторията е очарована от чувствеността и харизмата на Клос, следват аплодисменти и овации,  хвърлят се целувки, и Клос, уверена и силна, обута на високи токчета и с прическа на елегантни холивудски вълни, улавя една целувка. И всичко това, съпроводено от съблазнителния саундтрак на Крис Исак-„Baby Did a Bad Bad Thing..“

 

„Що се отнася до обувките на високи токчета, никога нямаме достатъчно. Те отразят нашата хамелеонска личност, затова имаме толкова много лица и това е и причината, поради която сме доволни само от перфектният чифт. Velvet Fatale показва нашата вътрешност в дълбочина – фаталната жена, тя ни успокоява и ни дава сила, докато ни кара да се чувстваме много женствени. Това е най-доброто съблазняващо оръжие! „, обобщава Де Баез. Това ново лансиране отдава дължимото на женската власт и ни подканва да бъдем палавни. Флаконът, неустоим като аромата, също улавя нашата двойнственост. Формулата е  създадена от престижния парфюмерист Луиз Търнър, съчетава сияйността на жасмина и туберозата с тъмния и гурме акорд на зърна Тонка и какао. Парфюмът е представен в изискана опаковка, която съчетава червени, бели цветове и златни линии.

hello Author