Chopard отбеляза 10 години в България с почетни гости

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr

Световноизвестният швейцарски бранд за луксозни часовници и бижута Chopard отбеляза 10 години от откриване на бутика си в центъра на София със скъп и специален гост. Госпожа Каролин Шойфеле – съпрезидент и артистичен директор на марката, пристигна в България по повод годишнината и това е второто й посещение, след като през 2007 година откри бутика, заедно със световно известния модел Ева Херцигова.

И днес, 10 години по-късно, Chopard продължава своите традиции и стремеж към върхови постижения, качество, творчество, иновации и независимост“, каза по време на медийно събитие г-жа Каролин Шойфеле. „България е много специално място за нас, защото именно тук открихме първия наш бутик в държава от Източна Европа“, допълни г-жа Шойфеле. Домакините на събитието приветстваха г-жа Шойфеле и десетките гости, дошли специално за рождения ден на бутика.

Втората визита на Каролин Шойфеле се очакваше с нетърпение у нас, тъй като съпрезидентът на Chopard e известна с таланта и успехите си по целия свят. Сред шедьоврите ѝ се нареждат колекции като Happy Diamonds, Ice Cube, Red Carpet, Imperiale и Animal World Collection – специално създадена по случай 150-годишнината на Chopard през 2010 година.

Преди дни госпожа Шойфеле бе отличена и от списание Marie Claire Prix de la Moda с наградата за най-добър международен дизайнер на бижута за колекциите й Red Carpet и The Garden of Kalahari, както и за подкрепата й към устойчивото развитие в бижутерията с дългогодишния проект The Journey to Sustainable Luxury. По същото време дойде и новината за два приза, които Chоpard получи на събитието Grand Prix d’Horlogerie в Женева, отличаващо постиженията в часовникарското изкуство – “Aiguille d’Or” Grand Prix за часовника L.U.C Full Strike и наградата Jewellery Watch Prize за направата на бижуто Lotus Blanc.

Освен на десетки световноизвестни бижутерски колекции, които разработва за Chopard, Каролин Шойфеле е автор и на легендарната награда на кинофестивала в Кан – статуетката „Златната палма“. Изработката й представлява много сложен процес, изпълняван от най-добрите бижутерийни майстори в света. Шойфеле се грижи за дизайна на статуетката вече 20 години.

Марката Chopard е пионер в използването на злато и скъпоценни камъни по стандартите на ООН за справедлив труд в неконфликтни райони. Компанията стартира дългосрочен проект в тази посока още през 2013 година по личната инициатива на Каролин Шойфеле. През същата година е представена и колекцията Green Carpet Challenge, носеща нов смисъл на луксозната бижутерия. През 2015 актрисата Марион Котияр работи съвместно с нея по изработката на „зелената“ колекция и я представя на кино фестивала в Кан.

Тази година Chopard избра поп иконата Риана, за да представи съвместна серия от бижута под името Rihanna loves Chopard. Колекцията съчетава розово злато с мотива Ice Cube и цвят Jungle Green, избран от певицата. За сътрудничеството си с Риана Каролин Шойфеле споделя, че неугасващата й енергия, креативност и усещане за дизайн изпъкват във всеки един от моделите в колекцията.

Каролин Шойфеле е известна и с участието си в различни благотворителни организации и кампании, сред които Международната фондация на Хосе Карерас за борба с левкемията, фондация „Сабрина“ за болни деца, фондацията за превенция на СПИН на сър Елтън Джон, Happy hearts на световно известния модел Петра Немцова и други. 

Днес Chopard имат над 160 бутика по света и още над 1400 точки на продажба. 

Фото: PR

Redaktor2 Author