Остани свързан

Абониране

Абонирайте се и получавайте Hello!Bg

абонирай се

ЛЕГЕНДАРНИЯТ БРАНД FOREVER 21 ОТВАРЯ ВТОРИ МАГАЗИН В СОФИЯ

16.03.2017

 

На 18 март Forever 21 ще отвори вратите на своя втори магазин в София, като новата локация на популярната американска марка е Serdika Center. Миналата година една от най-големите специализирани търговски вериги за стоки на дребно започна експанзията си в Източна и Централна Европа именно от България. Тази година брандът разширява мрежата си у нас след изключителния успех на първия магазин от веригата в Paradise Center и огромния интерес от страна на българските почитатели на горещите модни тенденции.

Разположен на търговска площ от 1400 квадратни метра, вторият магазин на Forever 21 ще бъде дори по-просторен от първия. В деня на голямото откриване, тази събота, изненадите ще започнат от рано сутринта, а посетителите, пристигнали до 11:00 часа, ще получат ваучери за 30% отстъпка от всички стоки в магазина и възможност да се сдобият с най-актуалните модни тенденции, идващи направо от кориците на списанията.

Голямото откриване на Forever 21 в Serdika Center ще изненада посетителите и с професионални гримьори, популярни водещи, специална Forever 21 фото будка и DJ сетове на живо през целия ден.

Forever 21 започва своята история през 1984 година в Лос Анджелис, Калифорния. Това, което прави марката уникална, е непрестанният поток от нови колекции и модни артикули на достъпни цени, с които магазините се зареждат ежедневно.

През изминалата 2016 година Teren Management Europe – ексклузивен франчайзополучател на Forever 21, отвори магазини в 6 страни, започвайки от София. Компанията откри магазин в Румъния (Букурещ), Словакия (Братислава), Полша (Лодз и Познан), Чехия (Прага) и Португалия (Лисабон). Освен това Teren Management Europe се ангажира и с работата и управлението на 2 магазина в Мадрид и Барселона. Въз основа на бизнес плана на компанията, през 2017 г. ще бъдат открити още 20 обекта в 12 страни, включително и новият магазин в София. Разширяването на нови пазари, както и растежа ѝ в страните, където тя вече работи, представлява основен приоритет за компанията.


Анкета