Свежо мислене с Eaux Fraîches от Jean Paul Gaultier

Eaux Fraîches от Jean Paul Gaultier, изобразява  истински преглед на съвременната ароматна култура, тази година поема в посоката на

разкриване сцените на изкуството. След като изследва парадигмите на релационния естетически континум с триизмерните фигури на Betty Boop, Popeye, Wonderwoman и Superman, Eaux Fraîches кани художника Андре Сараива да разследва представянето на Gaultierian.

Накратко, Eaux Fraîches сякаш среща хората. След Betty Boop, Popeye, Wonderwoman и Superman – сега е ред на твореца Андре Сарайва, да „облече“ флаконите!

Фантастичното сътрудничество между Jean Paul Gaultier – винаги толкова щедър, чувствен и готов за забавления и  Андре Сарайва, известен със своя артистичен подход, много забавен и освободен.

И двамата са израстнали в Париж, и двамата говорят френски. Но и двамата са интернационални творци със страхотно чувство за хумор.

И двамата … никога не правят нещата наполовина.

Андре Сарайва

Андре Сарайва е роден през 1971. От 13 годишната си възраст той задава въпроси за параметрите на (щурото) рисуване на графити и създава анимационният герой Mr A.

Днес неговата всестранна идентичност и периодично представяне често се срещат в музеи като MOCA в Лос Анджелис и Гранд Палас в Париж. Неговата работа е показана и в Бианале във Венеция. Феноменалният му прочит на Eaux Fraîches Classique и Le Mâle преобрява имиджа на лимитираната версия за 2018

Накратко, рисунките на Андре, не бяха нужни, за да създаде рокля, а неговото улично изкуство облече улиците, и сега може да бъде открито в музеите.

0065133493 - JPG-CL FLACON FACE
0065133488 - JPG-LM FLACON FACE

Флаконът

Тук класическата стратегия за представяне на парфюм привлича с естетическа разпознаваемост (нарушавайки моделите на историята). Скицата премества артефактите на флаконите от Classique и Le Mâle в нови ароматни сфери, в terra incognita, флаконът е като празно платно, готово да разкрие себе си.

Накратко, флаконът е забавен. Той не се приема насериозно, дори и да е напълно утвърден! Женската версия има сърцевидно деколете, а варианта за мъже е привързан към традиционните вярвания. Напълно Jean Paul.

0065133493 - JPG-CL CANETTE FACE
0065133488 - JPG-LM CANETTE FACE

Кутия

Елемент, който включва рисуване и обичайните стратегии за разкриване на „кена“ на Gaultierian. Но също и като върне обвивката в „измерението на стойността“ и встъпителната си цел, а именно неговия „рециклируем“ аспект, като по този начин се отваря не само котва в областта на примитивното изкуство (по отношение както на опората, така и на повърхността).

Накратко, рисунката на Андре също е на кен. Това е чудесно, защото дава приятна последователност между надраскания  дизайн и суровия аспект на опаковката.

Аромат

Благоуханният уред Jean Paul Gaultier отново привлича със силата си в способността да възроди сензорната агора, като явление призоваващо позиция, която може да бъде приета от „аромата“. Последният наистина е призован да „ухае на аромата“, в дискурсивен рецидив, приличащ на очарователна мрежа от корелации.

Все още мирише на свежест, мързеливи дни и празници. Все още ухае страхотно! Блестящ нощен шедьовър!

Classique Eau Fraîche

Ориенталска основа, която поставя под съмнение лимита, Classique Eau Fraîche е творба, която открива няколко възможности за интерпретация на цветността и нейното представяне в пространството и въздуха, която изважда сока в последователни фрагменти от една докса: удоволствие.

Накратко, воден-ориенталски. Необичайни асоциации на бели цветя, джинджифил, захарна тръстика, лимонов сорбет, ванилия и мускус, създадени от парфюмериста Дафни Бугей.

Le Mâle Eau Fraîche

Истинско предизвикателство за масата с прототипи на Le Mâle Eau Fraîche, базиран на несъгласието, което ни подканва да се насладим тук и сега на света.

Накратко, ориенталски-папратовиден. На базата на акорд Soupline, чист и свеж, обогатен със зърна от Тонка, санталово дърво и ванилия, създаден от парфюмериста Натали Греция-Кето.

Фото: PR

Redaktor2 Author