Как да поддържаме страхотна форма и след лятото

Лято е и веки иска да изглежда страхотно на плажа. Като всяка година започнахме с диетите и упражненията още преди месеци и надявам се повечето сме успели да постигнем фигурата, която желаем. Сега у нас изплува надеждата, че можем да поддържаме тази форма дори след края на топлите дни. Въпросът е как да я задържим?

Психологическа нагласа

Не мислете за фигурата си като за „лятна“, за нещо временно, което след морето няма да има значение.

Постарайте се да възприемете новата си страхотна форма като нещо, за което си заслужава да полагате усилия и което да поддържате. Не гледайте на здравословното хранене като гладуване или на физическата активност като досадни упражнения. Мислете за всичко това като за нов начин на живот, който не само ще ви помогне да изглеждате добре, но и който ще ви накара да се чувствате страхотно. Гарантираме, че ще бъдете по-уверени и по-щастливи.

Диета

Забравете за диетите, които ви карат да гладувате и да броите всяка една калория!

 

Да, те помагат за бързото сваляне на килограми, но на всички ни е ясно какво се случва след като спрем диетата – бързо свалените килограми се възвръщат мигновено.  Най-доброто решение е да заложите на хранителен режим, който да бъде изготвен според нуждите на вашето тяло.  Ако не можете да си го позволите или просто сте скептично настроение към него, можем да ви предложим една чудесна диета, която няма да ви коства много усилия и глад.

Това е така наречената диета 8/16. Основното при нея е, че един съществуващ прозорец от време, в който да приемате храната си. В случая през 8-те часа се храните, а в останалите 16 се въздържате. На пръв поглед може да изглежда страшно, но всъщност тези 16 часа включват и времето, в което спите.Тук сами определяте времевия диапазон, в който да се храните. Например, ако предпочитате да закусвате рано интервалът за хранене може да започва от 8 сутринта до 16 часа следобед. За останалите времето за хранене може да се измести между 12 и 20 часа или от 14 до 22 часа вечерта. Диета няма изисквания към вида храна и количеството, но за предпочитане разбира се са здравословните храни.

Физическа активност

Освен за страхотното тяло, тя ще се погрижи и за вашето здраве и дълголетие!

 

Физическата активност е начин на живот. Тук не говорим за 10 минутни упражнения вкъщи или 30 минути във фитнеса. Става въпрос за това да предпочетете ходенето пеша до работа или кафето, честите разходки в парка и може би стълбите вместо асансьора. Всичко се променя, когато започнете да се движите и тренирате повече. Чувствате се по – тонизирани, организмът ви работи по-добре, а фигурата ви си е направо за завиждане. Най-лесният начин да се мотивирате е като започнете да следите ежедневната си физическа активност. За това горещо препоръчваме да се сдобиете с онзи малък смарт аксесоар, който все по-често забелязвате на китките на хората – смарт гривна. Тя е мотивацията, която ви е липсвала до този момент. С нея ще измервате изминатото си дневно разстояние, изгорените калории, сърдечния ритъм, качеството на съня и какво ли още не. Можете да си задавате различни фитнес цели и да следите всяка положителна промяна, която се случва с тялото ви.

Redaktor2 Author