Денимът вдъхновява третата колекция на Хайди Клум #LETSDENIM ще бъде налична в началото на март 2018 г. и за първи път ще предложи и модели за деца 

Share on FacebookTweet about this on TwitterPin on PinterestShare on Google+Share on Tumblr

Само седмица след бляскавия дебют на #LETSCELEBRATE, Хайди Клум и Lidl вече са готови със своята трета съвместна колекция. Тя залага на вечната класика – денима, и не случайно, носи името #LETSDENIM. Модната линия ще влезе в магазините на Lidl в началото на март месец догодина и ще предложи на потребителите класически дънки, серия деним предложения и за първи път – колекция, специално създадена за момичета.

Модерните визии този път са вдъхновени от втория дом на Хайди Клум – Лос Анджелис. „Винаги съм била голям почитател на денима. Можеш да го комбинираш по много начини и е подходящ за всеки случай. Колекцията #LETSDENIM отразява именно тази гъвкавост и може да бъде адаптирана към всеки един стил“, споделя световноизвестният модел.

Денимът дава възможност за различни комбинации, без значение дали става въпрос за тесни джинси, ежедневна риза от деним или дънково яке. Елегантни пуловери, раирани тениски и модерни раирани чорапи ще придадат на колекцията весел и разчупен вид. Колекцията за момичета ще включва гащеризони, суичъри и други деним предложения. Творческа, градска и динамична – напълно в стила на Лос Анджелис, линията отразява не само стила на Хайди Клум, но и градската модерна визия на Lidl.

„След двете успешни съвместни колекции с Хайди Клум, ще се радваме да представим на нашите клиенти един от водещите акценти в модата не само за жени, но и за момичета – именно такъв безспорно е денимът. От началото на март 2018 г. в нашите магазини клиентите ще могат да се насладят на новата линия, която ще има характерното за Lidl оптимално съотношение качество-цена“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

Новата линия #LETSDENIM ще бъде налична във всички 86 магазина на веригата в страната като част от „Модната седмица на Lidl”. Едновременно с идването в България, новата колекция на световноизвестния модел ще дебютира и в останалите общо 28 държави и над 10 000 магазина на Lidl в цяла Европа.

hello Author