Високи скорости и силна емоция

Denim събраха на едно място журналисти и инфлуенсъри, за да представят новата си линия – Denim Tribe. Събитието се състоя на 27.09 в Sofia Karting Ring. В над 40-годишната си история, марката е била много пъти спонсор на екипите на Formula 1 и това беше темата, която избраха домакините за своя ивент. Журналистите се потопиха в света на високите скорости, впускайки се в оспорвано състезание по картинг. Победителите спечелиха купите на Denim за 1-во, 2-ро и 3-то място. На първо място бе отличена Виолета Райкова , на 2-ро – Юлия Соколова  и на трето Петър Петров , а всички останали получиха комплимент от марката Denim. Водеща на събитието бе Александра Сапунджиева, която се открояваше с интересен тоалет, съчетан с темата.

Цветелина Германова, Бранд мениджър на Denim направи презентация на марката и на новата линия : „ Новата линия е вдъхновена от актуалните сезонни тенденции, в които се използват графични елементи в стиловете и аксесоарите и спомагат мъжът да принадлежи към дадена общност, без да губи собствената си идентичност.

Denim Tribe дава иновативна интерпретация на съблазняването. Той е модерен и съвременен. Вписва се перфектно в културната, социалната и икономическата среда на своето време, откроява се и привлича цялото внимание. Това е новият МЪЖ Denim Tribe.

Водени от идеята, че емоцията е в основата, Denim подариха невероятно изживяване на своите гости, предлагайки им нотка адреналин в ежедневието.

hello Author