АКСЕСОАРИ ОТ ИЗХВЪРЛЕНИ СВЕЩИ И РОКЛИ ОТ РИБАРСКИ МРЕЖИ И ДРУГИ НАЙЛОНОВИ ОТПАДЪЦИ

Колекцията H&M Conscious Exclusive 2018 г. отдава почит на Движението за изкуства и занаяти в Швеция и представя новите устойчиви материали – ECONYL®, който представлява 100% регенерирано влакно от рибарски мрежи и други найлонови отпадъци, както и рециклирано сребро.

Тази година колекцията ще се появи на 19 април в избрани магазини на H&M в цял свят, както и онлайн на hm.com. В България ще бъде продавана онлайн и в магазин H&M на бул. „Витоша“ 6.

Това е седмата поредна Conscious Exclusive колекция, създадена от дизайн екипа на H&M, представяща висококачествени модели, които отбелязват настъпването на новия сезон и демонстрират нарастващите възможности за устойчива мода с акцент върху развитието и иновациите. Освен TENCELTM, рециклиран полиестер и органичен лен, H&M въвежда в колекцията и съвсем новия ECONYL®, както и рециклирано сребро. Специално за колекцията, нишките ECONYL® са деликатно изтъкани в прозрачна материя с ефектна бродерия от дантела, от която е изработена великолепната сватбена рокля, както и романтичната мини-рокля с дълги ръкави от тъмна сиво-синя дантела. Същевременно рециклираното сребро се появява в нежни бижута, вдъхновени от дома на артистите Карин и Карл Ларсон.

„Иновациите, които стоят зад разработването на устойчиви материали никога не спират да ни впечатляват. Рециклираното сребро се изработва от метални отпадъци с минимално въздействие върху околната среда, а ECONYL® представлява 100% регенерирани найлонови влакна от найлонови отпадъци с грижа за чистотата на океаните. Начинът, по който материалите участват в нашата колекция Conscious Exclusive, показва как с традиционни техники могат да се внедряват най-новите технологии, за да се постигат изключителни резултати“, казва творческият консултант на H&M Ан-Софи Йохансон.

Колекцията H&M Conscious Exclusive 2018 черпи вдъхновение от креативния дом на шведските художници от 19-ти и началото на 20-ти век Карин и Карл Ларсон. Къщата Lilla Hyttnäs с красивите си картини и гоблени става основната

отправна точка на дизайнерския екип, който създава съвременна и атрактивна колекция от великолепно изработени дамски облекла, обувки и аксесоари, произведени от устойчиви материали.

Рекламната кампания е заснета от фотографа Микаел Янсон, а в нея участие взима Кристи Търлингтън Бърнс – световноизвестният модел и основател на организацията за здраве на майките „Every Mother Counts“.

„От участието си в кампанията на Conscious Exclusive на H&M научих толкова много за устойчивите материали и колко далеч сме стигнали. Колекцията е наистина женствена и елегантна“, казва Кристи Търлингтън Бърнс.

hello Author